.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار بهشهر ؛
نه شرقي، نه غربي فقط پيشرفت شهري
به مصيبتي گرفتار آمده‌ايم كه آن را ملاك پيشرفت هم قرار داده‌ايم، در كم كاري‌ها شرق و غرب استان را با هم مقايسه مي‌كنيم كه زيبنده نيست و بالاخره از جايي بايد شروع كنيم و افكار شرقي و غربي را كنار بگذاريم.
نه شرقي، نه غربي فقط پيشرفت شهري

فرماندار بهشهر با انتقاد از روند كند پروژه‌هاي سفر هيئت دولت به مازندران و شهرستان بهشهر از پيشرفت فيزيكي 5/52 درصدي مصوبات هيئت دولت در اين شهرستان خبر داد.

محمد رضا البرزي كه دو ماه از انتصاب وي به سمت فرماندار بهشهر مي‌گذرد،‌ ظهر دیروز در نخستين نشست ستاد پيگيري مصوبات سفر هيئت دولت كه با حضور دستگاه‌هاي مربوطه انجام شد، اظهار داشت: در سفر نخست رئيس جمهور و هيئت همراه به بهشهر 22 مصوبه شامل 27 پروژه داشتيم كه 18 مصوبه آن مربوط به خود شهرستان بهشهر و چهار پروژه آن بين شهرستان هاي ديگر و بهشهر مشترك بود.
نماينده دولت در بهشهر تصريح كرد: از 27 پروژه مصوب دو رنخست سفر تاكنون چهار پروژه صد درصد تكميل و مورد بهره‌برداري قرار گرفتند و ميانگين پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي باقي مانده از دور اول و دوم سفر5/52 درصد است.
وي با بيان اينكه يكي از ملاك‌هاي مهم ارزيابي مديران هر شهرستان بر حسب كيفيت و پيشرفت فيزيكي پروژه‌ها، پيگيري مصوبات و زمان صرف شده براي تكميل آنها است، خاطرنشان كرد: محروميت‌زدايي و توسعه همه جانبه شعار دولت است و بايد در اين فرصت ايجاد شده تلاشي مضاعف انجام دهيم چراكه تكميل پروژه‌هاي مصوب هيئت دولت با زيبايي و طراوت در شهرها و روستاها مشخص مي‌شود و از طرفي چهره محروميت در مناطقي كه هنوز مصوبات را به پايان نرسانده اند رخ مي‌نماياند.
البرزي ادامه داد: هر چقدر زمان افتتاح پروژه‌ها را كم كنيم در هزينه‌ها صرفه‌جويي كرده‌ايم زيرا هر ساله افزايش دستمزدها و مصالح ساختماني و امكانات را داريم.

* نه شرقي، نه غربي فقط پيشرفت شهري
فرماندار بهشهر در بخش ديگري از سخنان خود از شرقي و غربي فكر كردن در استان مازندران انتقاد كرد و گفت: به مصيبتي گرفتار آمده‌ايم كه آن را ملاك پيشرفت هم قرار داده‌ايم، در كم كاري‌ها شرق و غرب استان را با هم مقايسه مي‌كنيم كه زيبنده نيست و بالاخره از جايي بايد شروع كنيم و افكار شرقي و غربي را كنار بگذاريم.
وي تصريح كرد: هر مديري در هر كجاي استان و در هر مقامي كه قرار دارد و داراي هر روشي كه باشد وظيفه دارد براي اعتلاي شهر و شهرستان خود كه اعتلاي استان و كشور است قدم بردارد و كار كند.
البرزي با بيان اينكه وحدت و اتحاد مسئولان در موضوعات كلان رمز توسعه است، اظهار داشت: نبايد غرض‌ورزي‌هاي شخصي و گروهي موجب عقب افتادن پروژه‌ها شود، مسئولان براي مردم كار مي‌كنند و اين رفتارها و افكارها به ضرر مردم تمام مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.